Częste pytania:

Zgodnie z informacją na stronie głównej w raporcie znajdują się:

  • Historia przebiegu - Sprawdzimy historię przebiegu w systemie CEPIK.
  • Pomiar opon - Zmierzymy grubość bieżnika, sprawdzimy rok produkcji opony.
  • Dokumentacja fotograficzna - Przygotujemy pełną dokumentację fotograficzną stanu pojazdu.
  • Kontrola szczelin blacharskich - Sprawdzimy czy pojazd nie brał udziału w wypadku drogowym.
  • Kosztorys usterek mechanicznych - Przygotujemy kosztorys usterek mechanicznych.
  • Kosztorys usterek lakierniczych - Przygotujemy kosztorys usterek lakierniczych.
  • Szczegółowy raport stanu auta - Otrzymają Państwo profesjonalny raport z oceną pojazdu.
  • Poprawność danych - Sprawdzimy czy numer VIN (nadwozia) jest zgodny z pojazdem i dokumentami.
  • Podwozie pojazdu - Sprawdzimy korozję, wycieki płynów eksploatacyjnych, uszkodzenia mechaniczne.
  • Opinie z oceną końcową naszego eksperta - Nasz ekspert Państwu pomoże przy podjęciu kluczowej decyzji.
Zamówienie można anulować telefonicznie bądź mailowo.
Każdy klient otrzymuje fakturę. Firma nie jest VATowcem, dlatego też faktura nie zawiera wyszczególnionego podatku VAT.
Zgodnie z informacją działamy tylko w obrębie Katowic i Tarnowskich Gór. W przypadku dalszej lokalizacji (maksymalnie 50km od Katowic) prosimy o kontakt z infolinią.
Ekspert wydaje opinie na podstawie kontroli podzespołów wykazanych w ofercie. Nie jest ona zobowiązująca i nie może być traktowana jako decyzja ostateczna. Informacja oraz ocena powinna zostać potraktowana jako przybliżenie stanu technicznego pojazdu. Więcej informacji w regulaminie.

Ważne pytania

Zamówienie można złożyć wchodząc w zakładkę
Złóż zamówienie
Każde zamówienie zostaje realizowane w momencie otrzymania płatności. Czas oględzin pojazdu przez eksperta zależny jest od wielu czynników takich jak: ilość zleceń, dostępność sprzedawcy, dostępność eksperta we wskazanej godzinie przez sprzedającego oraz warunki atmosferyczne. Zimą zamówienia realizowane są znacznie krócej z powodu szybkiego zachodu słońca.
W procesie składania zamówienia zostaniecie Państwo przekierowani do płatności online. Jest to płatność dokonywana za pomocą firmy PayU, która udostępnia automatyczne przelewy z Państwa konta na nasze firmowe. Jest to jedyny sposób płatności, który pozwala na wprowadzenie automatyzacji całego procesu.
Zgodnie z regulaminem, przypominamy:
- Sprzedaż auta przed wyjazdem eksperta — pełny zwrot kosztów zamówienia
- Sprzedaż auta po wyjeździe eksperta, lecz przed oględzinami — zwrot 70% kosztów zamówienia
- Sprzedaż auta po dokonanych oględzinach — brak możliwości uzyskania zwrotu.
Kontakt z ekspertem możliwy jest tylko za pośrednictwem skrzynki email. Po opłaceniu zamówienia otrzymacie Państwo dostęp do możliwości składania pytań oraz uwag do zamówienia. Bezpośredni kontakt telefoniczny z ekspetem nie jest możliwy chyba, że ekspert wykona do Państwa połączenie.
Po opłaceniu zamówienia otrzymacie Państwo dostęp do statusu zamówienia, w którym można zmienić samochód. Przypominamy, że zgodnie z regulaminem zmiana musi zostać zatwierdzona przez eksperta. Jeśli zostały podjęte czynności kontrolne związane ze wcześniejszym samochodem, do zmiany pojazdu nie dojdzie. Zalecamy kontakt telefoniczny z infolinią w celu potwierdzenia zmiany pojazdu.
Nie umożliwiamy rozmowy telefonicznej z ekspertem. Udostępniamy możliwość zadawania pytań w formie czatu w Państwa statusie zamówień.
Nie ma takiej możliwości. Ekspert umawia się ze sprzedającym na wybraną przez siebie godzinę, która często jest zmieniana przez warunki losowe.